فروشگاه محصولات روشنایی نورتک

31308368(031) - 9138600490(+98)

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی محصولات روشنایی نورتک

گارانتی محصولات می‌تواند به خریدار اطمینان بیشتری دهد و اعتبار یک مجموعه را نمایش دهد. داشتن گارانتی به معنای دادن اطمینان به مشتری از خرید است تا در صورت بروز مشکل بتوانند از آن استفاده کنند. تمام محصولات نورتک دارای گارانتی می‌باشند. خواهشمندم برای استفاده از گارانتی محصولات نورتک، ابتدا تمام موارد مربوط به ضمانت‌نامه محصولات و پشتیبانی محصول را با دقت مطالعه نمایید.

  • هر گونه تعمیر لامپ و چراغ توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال این ضمانت‌نامه خواهد شد.
  • ایرادات ناشی از شکستگی، ضربه، تغییر فرم، گرد و خاک، شوک الکتریکی و نفوذ مایعات شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • مخدوش بودن شماره سریال حک شده بر روی لامپ و یا فاکتور محصول موجب ابطال این ضمانت نامه خواهد شد.
  • ارایه فاکتور و حفظ و نگهداری از آن تا هنگام استفاده از خدمات گارانتی بعهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال از بین رفتن اطلاعاتی که در اختیار مشتریان عزیز است ندارد.
  • در صورت ارایه کارت ضمانت نامه در زمان فروش محصولات، ارائه اصل این کارت جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی می‌باشد.
  • مسئولیت و هزینه حمل دستگاه تا مرکز خدمات به عهده خریدار می‌باشد.
  • مخدوش بودن هولوگرام های نصب شده بر روی برخی از محصولات آن‌ را از شرایط گارانتی خارج می‌کند.

تعمیر محصولات نورتک

یکی از ویژگی لامپ ها و چراغ های LED امکان تعمیر آنهاست اما به هیچ وجه از تعمیر لامپ توسط شخص دیگری کمک نگیرید، هر چند که فرد مورد نظر شما متخصص و توانمند باشد.
تعمیر و باز شدن محصولات نورتک توسط افراد غیره موجب ابطال گارانتی می‌شود.
هم‌چنین یک فرد که دانش و تخصص کافی ندارد می‌تواند به جای تعمیر کردن آسیب بیشتری به آن بزند که این موضوع می‌تواند بیش از خرابی لامپ مشکل‌ساز شود.
ممکن است لامپ یا چراغ، ایراد جزئی داشته باشد و متخصصین بتوانند آن را در مدت کوتاهی حل کنند اما هنگامی که فردی بدون تخصص آن را تعمیر می‌کند حتی اگر در خوشبینانه ترین حالت بتواند لامپ را تعمیر کند، ممکن است به صورت ناشیانه و غیر عمد به سایر قسمت‌های آن صدمه بزند که در چند روز اول متوجه به وجود آمدن مشکلات نشوید اما در آینده مشکلات جدی‌تر به وجود می‌آید. این مسئله می‌تواند زمان زیادی را از متخصصین برای حل مشکل بگیرید و در برخی مواقع چراغ یا لامپ را به طور کامل از کار می‌اندازد و مصرف کننده نمی‌تواند از آن محصول استفاده کنید.
مجددا تاکید می گردد که توجه به این نکته ضروری است که تعمیرات محصولات روشنایی نورتک توسط اشخاص غیر مرتبط باعث ابطال گارانتی محصولات می‌شود هر چند به درستی تعمیر شده باشد.

در صورتی که گارانتی نداشته باشیم چه باید کرد؟

توصیه نورتک به شما مشتریان عزیزمان این است که در درصورت بروز هر مشکل یا ایراد با وجود این‌که محصول شامل گارانتی هم نباشد یا مدت اعتبار آن به پایان رسیده است، باز هم  مشکل را با نورتک در میان بگذارید.
کارشناسان نورتک می‌تواند بیش از هرکسی راهکار مناسب را ارائه دهد و در کم‌ترین زمان ممکن، مشکل شما را برطرف نماید.

سبد خرید
درخشش "نورتک" تخصصی ترین کارخانه تولید محصولات روشنایی LED در 23امین نمایشگاه بین المللی صنعت برق: https://aparat.com/v/lFeXu