فروشگاه محصولات روشنایی نورتک

31308368(031) - 9138600490(+98)

همکاری در فروش

حداقل ۲ تا ۲۰ میلیون تومان درآمد ماهیانه برای همکاران فروش

شرکت توسعه انرژی کوثر(نورتک)، تخصصی ترین کارخانه تولد محصولات روشنایی LED در کشور، آمادگی خود را جهت همكاری در فروش با اشخاص حقيقی و حقوقی اعلام مي دارد .

  • حق استفاده از آرم(لوگو) : برند، نام يا نشان تجاري نورتک ، تنها با درخواست كتبي و تائيد شركت توسعه انرژی کوثر مجاز است، در غير اينصورت پيگرد قانوني دارد .
  • شيوه تبليغات مشترك:  بايد با هماهنگی و تائيد كتبی شرکت توسعه انرژی کوثر صورت پذيرد، در غير اينصورت تمامي همكاری ها با فرد متخلف لغو مي گردد، متون و تصاویر تبلیغاتی مجاز در سایت ارائه گردیده است و در پنل همکاری نیز موجود می باشد، همکار نمیتواند از جملاتی که جنبه تبلیغاتی دارد و موجب وهم و گمراهی مشتریان میشود استفاده نماید.

عضویت در سایت

بدون نیاز به پرداخت هزینه به آسانی درسایت ظرف 1 دقیقه عضو شوید و به پنل اختصاصی همکاری در فروش دسترسی یابید.

دریافت لینک معرف

لینک اختصاصی خود را دریافت کنید و از تبلیغات آماده ما استفاده کنید.کافیست بر روی لینک کلیک شود تا زیر مجموعه شما قرار گیرند.

معرفی و کسب درآمد

تبلیغات را برای دوستان و همکاران خود بفرستیدیا در شبکه های اجتماعی خود معرفی کنید تا درآمدتان آغاز گردد

سطح اول همکاری – BASIC:

در ابتدای همکاری به شما به میزان 1.5٪ از کل مبلغ فروش به کسانی که از لینک مخصوص شما وارد سایت می شوند تعلق میگیرد. در صورتیکه به ضوابط و قوانین ما احترام بگذارید و شیوه های تبلیغ شما موثر باشد اگر بیش از 5۰ میلیون تومان فروش داشته باشید و یا 75 مشتری معرفی کرده باشید که بالغ بر 30میلیون تومان خرید موفق در سایت ما داشته باشند (هر کدام زودتر رخ داد) به صورت خودکار به سطح بعد که مارکتر است حساب شما ارتقاء پیدا میکند.

⚠️ در صورتیکه تمایل دارید از همان ابتدای شروع همکاری به سطح مارکتر منتقل شوید میتوانید مستقیم مبلغ ورودی 2 میلیون تومان را پرداخت و به سطح بعدی منتقل شوید این مبلغ غیر قابل بازگشت است اما میزان کمیسیون شما را از همان ابتدا بیشتر از دو برابر میکند.

سطح دوم همکاری – MARKETER:

بعد از آنکه شما شرایط ورود به این سطح را محیا کردید به صورت سیستمی به این سطح ارتقاء پیدا میکنید و به شما میزان 5٪ از کل مبلغ فروش به کسانی که از لینک مخصوص شما وارد سایت می شوند تعلق می گیرد. در صورتیکه به ضوابط و قوانین ما احترام بگذارید و شیوه های تبلیغ شما موثر باشد اگر بیش از 10۰ میلیون تومان فروش داشته باشید و یا 150 مشتری معرفی کرده باشید که که بالغ بر 60 میلیون تومان خرید موفق در سایت ما داشته باشند (هر کدام زودتر رخ داد) به صورت خودکار به سطح بعد که پرمیوم است حساب شما ارتقاء پیدا میکند.

⚠️ در صورتیکه تمایل دارید از همان ابتدای شروع همکاری به سطح پرمیوم منتقل شوید میتوانید مستقیم مبلغ ورودی6 میلیون تومان را پرداخت و به سطح بعدی منتقل شوید این مبلغ غیر قابل بازگشت است اما میزان کمیسیون شما را از همان ابتدا حدود چهار برابر میکند.

سطح سوم همکاری – PREMIUM:

بعد از آنکه شما شرایط ورود به این سطح را محیا کردید به صورت سیستمی به این سطح ارتقاء پیدا میکنید و به شما میزان 7.5٪ از کل مبلغ فروش به کسانی که از لینک مخصوص شما وارد سایت می شوند تعلق می گیرد. در صورتیکه به ضوابط و قوانین ما احترام بگذارید و شیوه های تبلیغ شما موثر باشد اگر بیش از 2۰۰میلیون تومان فروش داشته باشید و یا 300 مشتری معرفی کرده باشید که که بالغ بر 120میلیون تومان خرید موفق در سایت ما داشته باشند (هر کدام زودتر رخ داد) به صورت خودکار به سطح بعد که ایجنت است حساب شما ارتقاء پیدا میکند.

⚠️ در صورتیکه تمایل دارید از همان ابتدای شروع همکاری به سطح ایجنت منتقل شوید میتوانید مستقیم مبلغ ورودی 20میلیون تومان را پرداخت و به سطح بعدی منتقل شوید این مبلغ غیر قابل بازگشت است اما میزان کمیسیون شما را از همان ابتدا تقریبا بیش از ۴ برابر میکند.

سطح چهارم همکاری – AGENT:

بعد از آنکه شما شرایط ورود به این سطح را محیا کردید به صورت سیستمی به این سطح ارتقاء پیدا میکنید و به شما میزان ٪ از کل مبلغ فروش به کسانی که از لینک مخصوص شما وارد سایت می شوند تعلق می گیرد.

بله ! هنوز تمام نشده درآمد شما برای ما مهم است!

شاید شما بودجه ورود به سطوح مارکتینگ به صورت مستقیم نداشته باشید، میتوانید زیر مجموعه هایی را به سایت معرفی کنید و بعد از ارتقاء پنل آنها و فعالیت بازاریابیشان تا سه سطح ۱۰٪ و ۷٪ و ۵٪ کمیسیون از درآمد آنها را به خود اختصاص دهید! عالی نیست؟ هم از فروش خود کسب درآمد کنید هم از فروش زیر مجموعه های خود تا سه سطح.

شما در این سیستم ابتدا در سایت ما عضو میشوید، سپس به شما یک لینک اختصاصی داده میشود، این لینک میتواند برای هدایت دوستان شما به صفحه اصلی سایت ما باشد یا به صورت موضوعی برای یک محصول خاص، در نتیجه اطلاعات بازدید کننده برای یک سال در وب سایت ما ذخیره میشود.

شما بدون اینکه نیاز باشد برای راه اندازی کسب و کار سرمایه گذاری زیادی انجام دهید یا پشتیبانی خدمات و محصولات ما را انجام دهید از هر خرید مشتری پورسانت دریافت می کنید. به همین راحتی.

امروزه همکاری در فروش یا افلیت مارکتینگ از روش های درآمدی پولساز دنیاست و مردم سراسر جهان با همکاری برند های معروف کسب درآمد میکنند.

به آسانی بدون نیاز به پرداخت هزینه عضویت در سایت ما عضو شوید، محصولات ما را با لینک خودتان معرفی کنید، معرفی شدگان از سمت شما در پنل کاربریتان نمایش داده می شود، بعد از خرید موفق آنها پورسانت شما مطابق با سطح درآمدی ای که درآن هستید برای شما به پنلتان اضافه میشود، و میتوانید ماهیانه به صورت نقدی برداشت نمایید، شما در این سایت میتوانید حداقل ۲ تا ۲۰ میلیون تومان ماهیانه درآمد داشته باشید.

آسان است، حتما شبکه اجتماعی دارید یا در لیست خود دوستان زیادی دارید :

سبد خرید
درخشش "نورتک" تخصصی ترین کارخانه تولید محصولات روشنایی LED در 23امین نمایشگاه بین المللی صنعت برق: https://aparat.com/v/lFeXu